Support bij je website en hosting, wel zo prettig!

En laten we het vooral simpel houden

Wij adviseren bij onze Managed WordPress Hosting aanvullend support af te nemen (voorheen Service Level Agreement SLA). We leggen hier graag uit wat je van ons kunt verwachten zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Het gaat hier om technische onderhoudscontracten voor de hosting, het beheer van je website of webapplicatie.

Hackers kunnen eenvoudig sites zonder kritische updates binnendringen.

Hoe was het dan eerst?

Voorheen konden klanten kiezen voor hosting met of zonder onderhoudscontract en support. Door achterstallig onderhoud en verlaten plugins werden sites zonder contract vaak onveilig en kwetsbaar voor hackers, waren deze sites down en daalde de bereikbaarheid en uptime. Vooral uit veiligheidsoverwegingen staan we dit niet meer toe.

De voorgaande SLA modellen hebben we nu verwerkt in onze nieuwe hosting abonnementen. Weet je niet wat je nodig hebt, doe onze online hosting check!

Voor algemene werkzaamheden, uitgebreid advies of aanpassingen aan de site adviseren we gebruik te maken van een aanvullende strippenkaart.

Support voor je WordPress website, afgesproken!

Waar hebben we het dan over?

We maken afspraken over de beschikbaarheid van onze diensten. Het verschil zit vooral in de tijd waarbinnen we inhoudelijk reageren en een probleem oplossen. Daarnaast zijn er direct support minuten beschikbaar en kunnen we direct voor je aan de slag als je ons belt. Ook verzorgen we bij Managed WordPress Hosting structureel maandelijks alle noodzakelijke updates en worden deze door onze professionals geïnstalleerd en waar nodig hersteld.

Wat zijn de voordelen?

  • We sluiten altijd support af voor de periode van 1 jaar waardoor je precies weet waar je aan toe bent
  • Met Managed WordPress Hosting & Support heb je voorrang bij het inplannen van werkzaamheden en het zoeken naar een oplossing
  • De kwaliteit van de website en het CMS is gewaarborgd
  • Wij kunnen direct contentbeheer overnemen
  • Uren worden afgeschreven in blokken van 15 minuten

Wat zijn de voorwaarden?

  • Onze kantooruren zijn maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00, alle genoemde uren zijn kantooruren, dagen zijn werkdagen.
  • Een calamiteit dient gemeld te worden via één van onze supportkanalen.
  • Alle werkzaamheden worden uitgevoerd binnen de beschikbare support uren
  • Indien support uren op zijn, kunnen nieuwe uren worden ingekocht met een strippenkaart
  • Bugs in de door ons gerealiseerde software zullen wij kosteloos tot een jaar na oplevering verhelpen
  • Bugs in, en compatibiliteit problemen met, software van derden zoals externe plugins lossen wij op binnen de beschikbare support uren
  • Uitgesloten zijn problemen veroorzaakt door een DDoS attack of met transit en/of peering partners
  • Uitgesloten zijn problemen veroorzaakt door onjuist gebruik van het systeem
  • Uitgesloten zijn problemen buiten de invloedssfeer van De Heren Van
  • Alle garanties komen te vervallen indien andere partijen dan De Heren Van het systeem technisch aanvullen of aanpassen
  • We maken gebruik van fair use policy, alle klanten krijgen in basis 8 x 15 minuten per jaar voor (telefonische) support. Dit is wat de meeste klanten nodig hebben. Extra uren nodig? Geen probleem, deze kunnen worden afgenomen middels een strippenkaart.

Lukt het ons niet?

Indien wij de overeengekomen support, buiten de afgegeven garanties, niet kunnen bewerkstelligen komt de opdrachtgever in aanmerking voor een vergoeding. De opdrachtgever dient, na een eventuele storing, binnen 7 dagen middels een aangetekend schrijven De Heren Van hierover in kennis te stellen. De vergoeding is maximaal 100 % van de maandelijkse fee voor de Support en Hostingkosten.

Click to access the login or register cheese